Zwroty i reklamacje
Co należy zrobić, aby zareklamować towar?
1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@behome.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
4. Sklep nie jest producentem towarów. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres gwarancji wskazany w karcie gwarancyjnej.
5. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego. Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Odpowiedzialność Sklepu względem dokonującego zakupu przedsiębiorcy uregulowana jest przepisami Kodeksu Cywilnego, bez zastosowania ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Jak odstąpić od umowy - czyli zwrócić towar?
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie towaru z fakturą VAT przed jego upływem na adres wskazany w pkt. 3 lub wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres sklep@behome.pl. Wpłacone środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, pod warunkiem zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot i wymiana towaru nie dotyczą zamówień złożonych przez firmy, instytucje, stowarzyszenia, fundacje i inne podmioty lub osoby prowadzące działalność gospodarczą.
2. Sklep wydłuża termin zwrotu do 30 dni, przy czym termin 30 dni jest obliczony jako maksymalny termin pomiędzy datą otrzymania towaru a datą przyjęcia zwracanego towaru do magazynu.
3. Zwracany towar należy odesłać na adres: 9d sp. z o.o., ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa. W przypadku towarów o dużych gabarytach należy skontaktować się ze Sklepem drogą elektroniczną (sklep@behome.pl) w celu ustalenia adresu odesłania zwracanego towaru.
4. Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.
5. Przesyłki wysłane na koszt Sklepu również nie będą przez Sklep odbierane.
6. Klient odstępujący od umowy otrzymuje do akceptacji fakturę korygującą, przesłaną przez Sklep drogą elektroniczną lub pocztą (w zależności od wyboru formy dostarczenia faktury).
7. Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.
8. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.