Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?


Zamówienie można złożyć samodzielnie- poprzez dokonanie zakupów on line lub przy pomocy obsługi sklepu- wysyłając wiadomość email lub dzwoniąc na infolinię.


Ile czasu trwa realizacja zamówienia?


Zamówienia realizowane są w czasie od 24 godzin do 6 tygodni - w zależności od dostępności towaru w magazynie sklepu oraz zapasu dostawcy. W karcie produktu znajduje się informacja na temat dostępności.

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?


Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
 

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są systematycznie uaktualniane. W sytuacji, kiedy cena uległa zmianie w chwili zamówienia - poinformujemy o tym kupującego, który będzie mógł podjąć decyzję o zakupie towaru lub rezygnacji. Ewentualne rabaty ustalane są indywidualnie.

Interesują mnie inne produkty obecnych na stronie marek - czy mogę je zamówić?

Sprowadzamy produkty także na zamówienie - prosimy o podanie nazwy towaru, a w ciągu 2 dni sprawdzimy jego dostępność i cenę o czym niezwłocznie poinformujemy Klienta.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel